fredag 19. november 2010

Tokyo!

Drømmen om japan er en realitet. Jeg er i TOKYO; sykt digg!  Dette er en seier for meg, siden det har vært en drøm siden jeg skrev låten "Take me to Tokyo" for noen år siden. 

Litt om turen så langt:
- Flax at gitarist Erik kom 30 min for tidlig til Toget i Bergen, så han kunne oppdage at han hadde glemt passet.
- Flax at trommis Mats ikke hadde forvekslet passet sitt med mamma.
- Flax at bassist Edvard ikke la fra seg passet i setelomma på flyet.
- Uflax at jeg går på alle jokes og blir så sykt stresset.

- Flax at vi alle liker å le etterpå!


Her nyter vi første fridag med å nyte the view of Tokyo in Rappongi Hill.  Har du sett på maken?




Det er veldig deilig å ha litt luft rundt seg. Glad det ikke er meg som skal vaske disse vinduene:)



Vi prøver å innrette oss etter japanske tradisjoner. Så vi bukker og nikker og gjør peace-tegn og roper med lyse stemmer:



Spiser 12 retters middag på ekte japanske vis på en knøtt liten restaurant. Fisk rett fra havet, fried and boiled etter agent Mr. Ohsawas anbefaling:




Man blir sliten av å både tygge så lenge og få så mye mat i magen, så alle var klar for retur hjem. Men Mr. Ohsawa vil ikke gi seg, og anbefaler en bar med spesiell underholdning:



Musikken stoppet plutselig, så de gjorde alt en gang til. Jeg ble visst hedersgjest og fikk varm velkomst:


Uups! Der falt kaken. Men jammen om den smakte. Naaam, og jeg er i mitt ess!

1 kommentar:

  1. ARTIG! men hils Edvard å si at det er dårlig gjort av Edvard å stenge nybassen sin inne på akademiet! (men når jeg tenker meg om trenger kanskje gamlingen tid til å aklimatisere seg etter omveltende reise fra Ungarn :-)

    SvarSlett